ראשי » מוצרים מומלצים » מוצרי תינוקות: 5 מוצרים לתינוק שחייבים בשנה הראשונה

מוצרי תינוקות: 5 מוצרים לתינוק שחייבים בשנה הראשונה

השנה הראשונה בחיים היא שנה שמביאה שינוי לכל מי שנמצא סביבכם. מהרגע שבו הילד שלכם מגיע אל העולם, הוא תלוי לחלוטין בכם. מה שאומר שאתם צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש, עם ציוד מתאים שעונה על כל הדרישות של התינוק שלכם. בחודשים שלפני הלידה, החיפוש אחרי מוצרי תינוקות הולך ומתעצם, עד שאתם מרגישים מוכנים ללידה. אז אילו מוצרי תינוקות חייבים לקנות לפני יום הלידה המרגש? הנה לכם חמישה מוצרי תינוקות חובה לצד רשימת קניות לתינוק.

עגלה לתינוק

כבר ביציאה מבית החולים, אתם תתבקשו להראות לצוות האחיות שיש לכם עגלת תינוק וכיסא בטיחות לתינוק. זוהי דרישה בטיחותית שמחייב הנוהל בבתי החולים ברחבי הארץ. אבל מעבר לכך, לעגלת התינוק יהיה שימוש יומיומי כבר מהרגע הראשון ובכל פעם שתרצו לצאת מהבית, העגלה תלווה אתכם ואת התינוק שלכם. מהסיבה הזו אתם חייבים לבחור בעגלה נוחה וקלה עם תפעול אינטואיטיבי יחסית. אז קחו את המן וחפשו אחרי העגלה המושלמת מבחינתכם ומבחינת צרכי התינוק שלכם.

רוצים לקבל הטבות ומבצעים למוצרי תינוקות? הירשמו עכשיו

אינטרקום ומוניטור לתינוק

כאשר אתם נמצאים בבית ואתם רוצים להרגיש חופשיים לזוז ממקום למקום. בטח זה קצת קשה כאשר יש סביבכם תינוק קטן שישן ואתם צריכים להשגיח עליו. כיום, ישנם פתרונות טכנולוגיים כמו אינטרקום לתינוק המאפשרים לכם לעקוב אחרי המתרחש בחדר השינה בקלות יחסית. בזכות העובדה שקיימות מערכות אינטרקום מתקדמות מאוד כיום, אתם יכולים לקחת החלטה מתאימה יותר. האם אתם רוצים להציב מצלמה בחדר השינה? או שאתם מספקים בהקלטה של התינוק? כל האפשרויות קיימות והכל תלוי בתקציב שלכם וגם ברצון שלכם להשגיח על הילד.

משאבות ובקבוקים

התזונה של תינוקות תלויה בעיקר בהחלטה שלהם. במידה ואת בוחרת להניק, רכישת משאבה לתינוק איכותית היא רכישה חשובה שתשפר את איכות החיים שלך. לחילופין, במידה ואת בוחרת לעבוד עם תחליפי חלב תצטרכי לקנות בקבוקים מומלצים לתינוק. כך או כך, זה עניין של ניסוי וטעיה. לא תוכלי לדעת בדיוק מה יהיה הבקבוק המושלם לתינוק שלך עד שלא תתנסי בהאכלה הראשונה. גם אם לא הצלחת למצוא את המוצר המנצח לפני הלידה, תדעי שיש לך תמיד הזדמנות לקנות בקבוקים חדשים בעתיד.

קרמים להחתלת התינוק

מהרגע הראשון שבו צריך לבצע החתלה לתינוק חדש, הוא רגע מבלבל מאוד. אתם לא ממש יודעים מה אתם עושים, ולפעמים, אתם יכולים לגרום לתינוק להרגיש לא נעים. וכדי להתמודד עם החששות שלכם ולהבטיח שיש לכם את כל הכלים ובמיוחד בימים הראשונים, כדאי להתכונן מראש. ובכן, קרמים להחתלה יכולים להפחית את רמות חוסר הנעימות ולמנוע פריחות בעור ויאפשרו לכם ללמוד מה הילד שלכם אוהב ומה לא בצורה מהירה יותר. לכן, יתכן שתרצו לקנות כמה קרמים בתור התחלה, ולבדוק מה הוא הקרם הנכון ביותר לצרכים שלכם.

טיטולי בד

תינוקות רבים מוצאים את השימוש בטיטולי בד כמרגיע במיוחד במיוחד בימים בהם הבטן מציקה והתחושה לא נעימה. לכן, זהו מוצר פשוט יחסית, שיכול לעשות פלאים ההרגשה הפיזית ולתחושה המנטלית של התינוק. זאת למה אנו ממליצים לקנות חבילת טיטולים אחת בתור התחלה, רק ליתר ביטחון וזוהי התוספת המושלמת לסל מוצרי תינוקות. כמו כן, זה יאפשר לכם ליצור הרגלי שינה ומשחק טובים ומיטיבים לילד שלכם.