ראשי » מוצרים מומלצים » מוצרים מומלצים לתינוקות – טיפים לילד הראשון שלכם

מוצרים מומלצים לתינוקות – טיפים לילד הראשון שלכם

הבייבי הראשון שכל כך חיכיתם לו, עוד שנייה כבר כאן, אחרי תקופת היריון מרגשת מאוד. לאורך הדרך קראתם המון על שלבי ההתפתחות וההיריון עצמו. כעת, הגיע הזמן להתחיל להתכונן לשינוי בחייכם בצורה הפיזית, בחיפוש מוצרים מומלצים לתינוקות. האינטרנט מלא מידע (שיכול לפעמים לבלבל). ובשביל לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, אספנו את כל המידע למדריך קצר וברור מאוד.

מוצרים מומלצים לתינוקות לחדר השינה והבית

מיד עם החזרה הביתה מחדר הלידה, החיים שלכם הולכים לקבל תפנית משמעותית מאוד. יש לכם ילד קטן שצריך לדאוג לו, וכל תשומת הלב שלכם נמצאת שם. חדר השינה של הרך הנולד צריך להיות מוכן ליום הלידה, עם כל הציוד הדרוש. ברשימת הקניות שלכם לבית, אתם רוצים לוודא שיש:

  1. מיטה או עריסה בהם ניתן להשכיב את התינוק לישון. הרגלי השינה הקבועים כבר מגיל לידה, יאפשרו לכם לייצר שגרת מנוחה לאם ולתינוק.
  2. ארגונית לתלייה לצד המיטה, בה תניחו את הפריטים הקטנים והחיוניים. חיתולים, משחות וכמה מוצצים שיישמרו בקרבת מקום לעת צרה.
  3. משטח פעילות או אוניברסיטה, בה הילד יכול להיחשף לגירויים ראשוניים וחשובים. זו היא גם הדרך שלך לקבל כמה דקות של שקט, כדי לסדר קצת את הבית.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מוצרים מומלצים לתינוקות ליציאה החוצה

בעיניים של הורים רבים, הרגע המפחיד ביותר בחייו של הילד הוא היציאה הראשונה מהבית. עד עכשיו יצרתם שגרה במקום הבטוח, וכעת, צריך להתכונן לכמה שעות בקניון. לטובת היציאה מהבית, כדאי לחשוב על כמה מוצרים מומלצים לתינוק כמו:

  1. עגלה איכותית עם מקומות אחסון ותיק החלתה נוח. פריט חובה לכל אם צעירה, שחייב להיות סופר נוח וקל לתפעול. בחרי עגלה קלת משקל שמתאימה לגודל הרכב שלך. אבל גם מכילה תאי אחסון רבים ומאפשרת מצבי שכיבה וישיבה שונים לילד.
  2. מראה לרכב שיוצרת קשר עין קבוע עם התינוק. במיוחד בנסיעות הראשונות יחד, המראה תפחית את תחושת החרדה אצלך. מה גם שאם תהיה לילד בעיה, הוא יכול לראות אותך ולהירגע.
  3. מגבונים טיטולים ואביזרי החלתה. אם כבר יצאת מהאזור הבטוח של הבית, אף אחד לא יתפוס אותך לא מוכנה! כדאי תמיד לקחת אקסטרות (כי תקלות קורות…) ולבחור רק את המוצרים האיכותיים והנוחים ביותר לתינוק שלך.

מוצרים מומלצים לאימהות המטפלות

נכון שאת מחפשת מוצרים מומלצים לתינוקות. אבל את צריכה לחשוב גם עלייך. גופנית ונפשית הלידה היא אירוע גדול ויש כל מיני מוצרים שיכולים לעזור לך לעבור את האתגרים שבדרך:

  1. משאבות ובקבוקים לתקופת ההנקה. לא משנה איזו דרך את בוחרת, את ציוד המזון של התינוק צריך לבחור בקפידה. הבקבוקים חייבים להיות סטריליים, עם פטמות שמתאימות למבנה התינוק. ומשאבות החלב צריכות לתת לך הרגשה נוחה ולבצע שאיבה מהירה ואפקטיבית.
  2. מוניטור לחדר השינה של הילד, שמאפשר לך מעקב בכל שעות היום. מוצר זה יכול להציל חיים, במקרה שהתינוק ישן בתנוחה לא טובה. מה שאומר שהוא מוצר חובה בעגלת הקניות שלך.
  3. שידת החתלה בגובה הנכון. את תבלי שעות רבות ליד שידת ההחתלה, ובהתחלה זו יכולה להיות משימה מאתגרת מאוד. אז קחי את הזמן ובחרי את השידה המתאימה לך ולבן הזוג שלך.