ראשי » עיצוב הבית » טיפים להתאמת תאורה לחדר הילדים

טיפים להתאמת תאורה לחדר הילדים

הגעתם למסקנה שחדר הילדים שלכם לא נראה מספיק מזמין ומפנק? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות בו שינוי. רגע לפני שאתם רצים לקנות ריהוט חדש, כדאי לדעת: תאורה לחדר הילדים היא קריטית. במילים אחרות, כדאי לחשוב גם על התאורה, על המיקום שלה ועל עיצובה. אם תבחרו בקפידה את התאורה שלכם, החדר ייראה נהדר. כתוצאה מכך הילדים באמת ישתמשו בו וזה ישפיע על האווירה בבית כולו.

טיפים להתאמת תאורה לחדר הילדים
בתמונה: חדר ילדים מעוצב

תאורה לחדר הילדים שמציעה מגוון אפשרויות

אחד מהדברים הכי חשובים שצריך להתייחס אליהם בבחירת תאורה לחדר הילדים, זה המגוון. חדר הילדים הוא חדר שמבצעות בו לא מעט פעולות מסוגים שונים. למשל: הקראת סיפור לפני השינה, משחק, לימוד, שינה ועוד. לכן ברור מדוע צריך שתהיה בחלל הזה גם תאורה מגוונת. העניין הוא שכל פעולה כזאת דורשת תאורה מסוג אחר. זו יכולה להיות תאורה ממוקדת ובהירה לצורך לימוד או תאורה צהובה וחמה לצורך הקראת סיפור. לא רק שצריך לבחור מגוון רחב של גווני תאורה, אלא גם צריך לפזר היטב את גופי התאורה בחלל. בצורה כזאת הילדים וגם הורים יוכלו לעשות שימוש בתאורה בהתאם לכל פעולה שהם רוצים לעשות בחדר. בנוסף, כמובן שכדאי יהיה לבחור גם תאורה שתהיה מרכזית ותאיר את החלל כולו. השילוב בין תאורה כללית ובין תאורה ממוקדת יהפוך את החדר להרבה יותר פרקטי. כתוצאה מכך הילדים יבלו בו שעות רבות יותר והחדר יהפוך להיות הממלכה הפרטית שלהם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לתאורה? השאירו פרטים

תאורה לחדר הילדים בטיחותית ונוחה לשימוש

נקודה נוספת שכדאי להתייחס אליה בבחירת תאורה לחדר הילדים, זו הבטיחות. הילדים שלכם בוודאי עוד קטנים ולכן חשוב לשמור עליהם היטב. משמעות הדברים היא שכדאי לשלב תאורה יציבה בחדר. הדבר האחרון שתרצו זה שגוף התאורה ייפול תוך כדי משחק של הילדים. אין ספק שילדים רצים, קופצים ולא תמיד נזהרים. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור תאורה שמציעה גם בטיחות בשימוש, מה טוב. כמו כן, אם אתם משלבים גם תאורה לבית שכוללת תאורת לילה, בדקו איך היא עובדת. אומנם יש היום הרבה גופי תאורה שעובדים עם מטענים שונים או סוללות, אך הם עלולים להיגמר. בדיוק באמצע הלילה התאורה הזאת עלולה להישאר ללא טעינה. לעומת זאת, אם זו תהיה תאורה שמחוברת לחשמל, אין סיכוי שהיא תפסיק לעבוד בשעות הלילה.

שימו לב לאיכות גופי התאורה שתשלבו בחדר הילדים

לבסוף, כאשר אתם מחפשים גופי תאורה, בדקו גם את האיכות שלהם. אתם לא באמת רוצה לשלב בחדר הזה גופי תאורה שאינם מאיכות מספיק טובה. אתם רוצים, בוודאי, לקנות היום גופי תאורה ולדעת שהם ישמשו את הילדים לאורך שנים. לצורך כך יש לברר כמה נקודות מראש. ראשית, האם אתם רוצים לקנות גופי תאורה של מותג מוכר? שנית, כדאי יהיה לשים לב גם לשאלה האם גופי התאורה מגיעים עם אחריות או לא. שימו לב, בנוסף לכל אלה, גם לעיצוב של גופי התאורה שאתם קונים לחדר הילדים. כדאי לקחת בחשבון נתונים כמו: טקסטורות, צבעים ואפילו גודל. כל הנתונים האלה בסופו של דבר ישפיעו על האווירה שתהיה בחדר כולו. חדר הילדים שלכם צריך להיות נעים, מזמין וגם שימושי. לכן כדאי לבחור בגופי תאורה שבאמת מתאימים למטרות הללו. אין ספק שחדר ילדים שמואר כמו שצריך הוא חדר שנעים להיכנס אליו. לכן, אם תוכלו להשקיע בכך עוד היום, חבל לדחות זאת למחר.