ראשי » עיצוב הבית » ממ"ד הבית הופך לחדר לילד

ממ"ד הבית הופך לחדר לילד

אתם רוצים לעצב חדר לילד שלכם שגדל? נולד עוד תינוק במשפחה ולכן הילד הגדול יותר צריך שיהיה לו חדר משלו? אם כך, טבעי שתתחילו לחשוב על הממ״ד. אצל רבים מאתנו יש ממ״ד בבית, שכן זה עניין של חוק. מה שיפה, זה שהחדר הזה לא צריך לעמוד כאבן שאין לה הופכין. ההפך הוא הנכון, שכן ניתן להסב אותו למטרות שונות, כמו חדר ילדים. תוהים איך לעשות זאת בצורה נכונה? הינה מספר טיפים שיעשו לכם סדר בדברים.

חדר לילד שיהיה מעוצב ונעים לשימוש

כשמחליטים לקחת את הממ״ד ולתת לו ייעוד של חדר ילדים, צריך לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. מצד אחד, אנחנו רוצים שהחדר הזה יהיה כמה שיותר מזמין ונעים לשימוש עבור הילד. מצד שני, הממ״ד מביא איתו לא מעט אתגרים מיוחדים. זה יכול להיות חלון ממ״ד שצריך להתחשב במידותיו, הדלת של הממ״ד ועוד אלמנטים אחרים. לכן, אם גם אתם תוהים איך הופכים ממ״ד לחדר ילדים, אתם לא לבד. מה שבטוח זה שיש היום פתרונות שונים, יצירתיים ומקוריים. לכן בהחלט שווה להשקיע בכך מחשבה. הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לילד שלכם נעים לשהות בחדר שלו, אז למה אתם מחכים? זה לא משנה אם הוא כבר תלמיד בית ספר או עדיין בגן. מה שבטוח זה שהמרחב צריך להיות שלו ובשבילו, וניתן ליצור זאת גם בממ״ד. כל עוד תמצאו שיטות לקשט את קירות הממ״ד, להאיר אותו וליצור בו אווירה חמימה – אתם תצליחו במשימה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת לעיצוב הממ''ד? השאירו פרטים

חדר לילד עם קישוטי קיר מרהיבים

אחד מהאתגרים שהממ״ד מביא איתו, זו השאלה של קישוט הקירות. מדובר על קירות שעשויים מבטון ולכן אי אפשר לדפוק בהם מסמרים. מצד שני, ליצור חדר לילד שיש בו רק קירות לבנים זה גם לא לעניין. לכן כדאי שתדעו שיש היום פתרונות שונים גם לעניין הזה. למשל, תוכלו לשלב מדבקות קיר מסוגים שונים ובגדלים שונים על קירות הממ״ד. בצורה כזאת תוכלו ליצור חדר לילד שבאמת יתאים לגילו ולתחביבים שלו. מעבר למדבקות קיר, כמובן שגם שילוב של טפטים יכול לבוא בחשבון. תוכלו לבחור טפטים בכל צורה, צבע וסגנון. זו עוד שיטה נהדרת שתגרום לחדר הלבן הזה לקבל אופי ולהיות הרבה יותר נעים. לכן ברור מדוע היום עוד ועוד אנשים שמסבים את הממ״ד למטרה כמו חדר לילד, בוחרים בכך.

החשיבות של עיצוב ממ״ד תוך שמירה על התקן

מה שכן חשוב לקחת בחשבון כשחושבים על ממ״ד שהופך להיות חדר לילד, זה הבטיחות. זה לא במקרה שאצל כולנו יש ממ״ד בבית. יש לכך סיבה טובה, מה גם שפיקוד העורף קבע שזה מה שצריך להיות. לכן יש לזכור שהמטרה היא לא רק ליצור חדר לילד שניתן יהיה להשתמש בו. המטרה היא עדיין לשמור על הבטיחות. לכן חשוב מאוד שהכול יהיה בהתאם לתקנות. החלון צריך לעמוד בתקנות של חדרי הממ״ד, הדלת, ריהוט החדר וכל אלמנט אחר. מה שכן, כפי שראינו, יש שיטות רבות לעשות זאת. היום אפשר לעצב את הממ״ד בצורה כזו שתהפוך אותו להיות מזמין ומפנק ביותר. את כל זה ניתן לעשות מבלי לפגוע באפקטיביות שלו, אז למה אתם מחכים? כל עוד תשקיעו בכל הפרטים הגדולים והקטנים – החדר ייראה נפלא. אתם יכולים להיות בטוחים שלמעשה החדר הזה יהפוך להיות מרכז העניינים בבית. אל תדחו זאת, עצבו עוד היום את חדר הילדים בממ״ד ותראו שהילדים שלכם יתלהבו מכך מאוד.